Site-ul nostru web folosește fișiere cookie pentru a vă îmbunătăți și personaliza experiența. Site-ul nostru web poate include, de asemenea, fișiere cookie de la terți, cum ar fi Google Analytics. Prin utilizarea site-ului, sunteți de acord cu Politica de Cookies si Politica de Confidentialitate.

Managementul relatiei cu clientul

Durata curs : 2 zile de curs (cu desfasurare intre 9.00 – 17.00)

Grup tinta : management si executie – grupa de 12 – 15 participanti

SCOP

Dezvoltarea abilitatilor de comunicare, recomandare si vanzare in vederea cresterii calitatii serviciilor si a numarului de clienti fideli.

Obiective curs :

La sfarsitul   seminarului participantii vor:

  • Recunoaste diferenta dintre serviciul de baza si serviciul de calitate si importanta acestuia din urma
  • Constientiza rolul pe care il are o experienta de cumparare fericita in fidelizarea clientilor
  • Intelege importanta unui client satisfacut;
  • Imbunatati abilitatile de a trata “clientii dificili”;